• FRI LEVERING på ordre over 499 DKK
  • HURTIG LEVERING indenfor 1-3 dage Læs mere
  • BESØG VORES BUTIK i København Læs mere
  • Home
  • Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan bestiller jeg mine varer?

Du bestiller her i webshoppen, og modtager en ordrebekræftelse på e-mail.

Har du spørgsmål til din bestilling, eller driller det, så ring på 32 55 00 50 mandag til fredag fra 11-17 eller skriv til os på kundeservice@huberts.dk. 


Hvilke varer finder jeg i de fysiske butikker?

Ikke alle varer fra webshoppen findes i de fysiske butikker. Ring til os på 32 55 00 50 eller skriv til kundeservice@huberts.dk og hør, om den vare, du vil kigge nærmere på, findes i vores butikker.


Hvilken størrelse passer til min hund?

Ud for hvert produkt er der en størrelsesguide, og vi anbefaler, at du følger målene i størrelsesguiden, så du får en vare, der passer til netop din hund.


Jeg har en rabatkode. Hvordan bruger jeg den?

Når du har lagt alle dine varer i kurven, vil du under bestillingen kunne indtaste rabatkoden i feltet “Rabatkode”, og så bliver rabatten trukket inden din betaling gennemføres.


Hvorfor har jeg ikke fået nogen ordrebekræftelse?

Måske er den røget i dit spamfilter. Hvis det ikke er tilfældet, så skriv på kundeservice@huberts.dk, så løser vi problemet. 


Ups! Jeg er kommet til at lave en fejl ved min bestilling. Hvad skal jeg gøre?

Kontakt os hurtigst muligt, så ser vi, om vi kan nå at rette ordren, inden den bliver afsendt.


Jeg har valgt selv at hente min vare i butikken. Hvornår kan jeg hente den?

Du får en besked på mail, når din ordre er klar til afhentning.


Hvad koster levering hos Huberts?

Ved ordrer på 499,- kroner eller derover leverer vi gratis i hele Danmark.

Ved ordrer derunder koster levering fra 29,- kroner.


Hvor lang leveringstid har Huberts?

Hvis du bestiller mandag til fredag inden klokken 14, sender vi din vare samme dag. Ved bestilling mandag til torsdag vil leveringstiden normalt være 1-2 dage.

Ved bestilling fredag, lørdag, søndag er der en leveringstid på op til tre dage.


Kan jeg følge min vare undervejs?

Ja, du får en besked, når din ordre er afsendt med et “track & trace” link, så du kan følge din pakke.  


Skal jeg være hjemme, når pakken kommer?

Nej, det behøver du ikke. Du kan ved bestilling angive, hvor vi kan stille pakken, så stiller vi den der, hvor du har ønsket.


Jeg vil gerne returnere en vare. Hvordan gør jeg det?

Du sender varen retur til os i samme stand, som du modtog den inden for 14 dage og gør forinden på kundeservice@huberts.dk opmærksom på, at du gerne vil gøre brug af din fortrydelsesret. Når vi har modtaget varen i samme stand, som vi afsendte den, tilbagefører vi din betaling. Du kan også returnere dine varer i vores fysiske butikker i København eller Fredericia.


Kan jeg bytte en vare?

Ja, du kan altid bytte en vare til en anden inden for 14 dage.

Skriv til os på kundeservice@huberts.dk, så løser vi det. 


Jeg vil gerne reklamere over et produkt. Hvordan gør jeg?

Hvis du har fået et fejlbehæftet produkt, så kontakt os hurtigst muligt på kundeservice@huberts.dk, så sender vi dig en ny vare eller giver dig pengene tilbage.


Hvornår har Huberts kundeservice åbent?


Du kan få fat i Huberts’ kundeservice på telefon 32 55 00 50 fra mandag til fredag fra 11-17, eller du kan skrive til kundeservice@huberts.dk 


Hvordan afmelder jeg e-mails fra Huberts?

Nederst i alle nyhedsbreve fra Huberts er der et link, hvor du kan afmelde nyhedsbrevet.

Til toppen