• TILMELD DIG NYHEDSBREV og få 20% i rabat her
  • HURTIG LEVERING indenfor 1-3 dage Læs mere
  • BESØG VORES BUTIK i København Læs mere
  • Home
  • Handelsbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser

Betingelserne gælder for forbrugeres køb af fysiske varer på www.huberts.dk, samt for forbrugeres køb af ydelser, enten på www.huberts.dk, pr mail eller telefon.

Siden ejes og drives af:

Huberts ApS
CVR-nr. 41360267
Engvej 56
2300 København S
Tlf. 32 55 00 50
E-mail kundeservice@huberts.dk

 

Betaling

Betaling kan ved køb af fysiske varer på huberts.dk, ske ved brug af følgende betalingsmidler: VISA/Dankort, MasterCard, Google Pay, Apple Pay, Maestro, Mobilepay.

Beløbet trækkes, når varen afsendes.

Hvis der er bestilt flere varer i en ordre, og én eller flere af varerne ikke kan leveres med det samme, trækker vi først betalingen for den eller disse varer, når varerne afsendes.

 

Betaling kan ved køb af ydelser ske ved brug af Mobilepay, kontant eller ved bankoverførsel.

Ved bankoverførsel anvendes følgende oplysninger:

Nordea Danmark, Reg. 2877 – Konto 6296961327

Husk ved bankoverførsel, at angive enten ordrenummer eller dit navn.

Ved køb af ydelser der helt eller delvist indeholder holdtræning, bekræfter du ved tilmelding som hundens ejer, at hunden er lovpligtig forsikret og at hunden er påbegyndt sit vaccinationsprogram. Hunde med smitsomme sygdomme og højløbske tæver må ikke medtages på træningspladsen. Træning sker på eget ansvar og Huberts Aps, kan ikke drages til ansvar for skader pådraget under træningen, dette gælder skader på hund, ejer samt ejendele.

Ved køb af 3 enetimer/behandlinger/luftning, skal disse afholdes indenfor 3 måneder fra bookingdatoen, herefter bortfalder de.

Ved køb af 5 enetimer/behandlinger/luftning, skal disse afholdes indenfor 4 måneder fra bookingdatoen, herefter bortfalder de.

Ved køb af 10 enetimer/behandlinger/luftning, skal disse afholdes indenfor 10 måneder fra bookingdatoen, herefter bortfalder de.

Alle køb af ydelser bekræftes pr e-mail. Så snart du har modtaget en bekræftelse på købet, er din tilmelding bindende.

 

 

Levering

Vi tilbyder at levere fysiske varer til adresser i Danmark.

Varerne leveres 1 til 5 hverdage efter din bestilling.

Vi tilbyder følgende leveringsformer: Post Nord Hjemmelevering og Pakke shop, samt Bring

Pakkeshop.

Vi tilbyder gratis levering ved køb over 499 kr.

 

 

 

Fortrydelsesret

Du kan fortryde dit køb af fysiske varer uden begrundelse inden for 14 dage. Har du købt flere varer i en ordre, kan du vælge at fortryde købet af nogle eller alle varer. Se om tilbagebetaling af leveringsomkostninger ved delvis fortrydelse under afsnittet ”tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse”.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren), får varen i fysisk besiddelse.

Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra, du får den sidste vare i fysisk besiddelse.

Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den følgende hverdag.

 

Ved køb af ydelser, er tilmelding bindende, hvilket betyder at det ikke er muligt at få dit beløb refunderet, hvis du eller din hund ikke har mulighed for at deltage i den købte ydelse.

Fortrydes købet af en ydelse senest 7 dage før opstart af ydelsen, refunderes betalingen fratrukket et administrationsgebyr på 250kr dog.

Hvis afviklingen af en ydelse aflyses i tilfælde af voldsomt vejr eller f.eks. ved en træners sygdom, tilbydes der en erstatningsydelse på en anden dato.

Refundering for den fulde betaling for en ydelse finder kun sted såfremt ydelsen aflyses.

 

Undtagelser til fortrydelsesretten

Du kan miste din fortrydelsesret, hvis du ved køb af fysiske varer, bryder forseglingen eller emballagen på hundefoder, hundegodbidder, fodertilskud og alle hundesnacks.

 

Sådan fortryder du

Du fortryder ved at give os klar besked om, at du fortryder. Du kan f.eks. sende et brev eller en e-mail, hvor du oplyser, at du fortryder til:

Huberts ApS
Holmbladsgade 14 st. th.
2300 København S,

Tlf. 32550050
kundeservice@huberts.dk

 

Du kan ikke fortryde ved at nægte at modtage varen eller ved at undlade at hente den uden samtidig at give besked om, at du fortryder.

 

Du kan benytte lovens standardfortrydelsesformular, som er gengivet sidst i disse salgs- og leveringsbetingelser, men det er ikke obligatorisk.

 

Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder købet, inden

fortrydelsesfristen er udløbet.

 

Returnering af varen og returomkostninger

Hvis du har fortrudt købet af en fysisk vare, skal du sende eller aflevere varen til Holmbladsgade 14 st. th. 2300 København S uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage.

Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling.

Du skal selv betale for returnering af varen.

 

 

 

Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse

Når du fortryder købet af fysiske varer, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder eventuelle leveringsomkostninger. Det gælder dog ikke ekstra omkostninger, når du har valgt en leveringsform, der er dyrere end den billigste form for levering, som vi tilbyder.

Hvis du har købt flere varer i en ordre og kun fortryder en del af dit køb, tilbagebetaler vi ikke leveringsomkostningerne.

Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde beløbet, indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

 

Varens stand ved returnering og emballage

Du hæfter kun for en evt. forringelse af en vares værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på.

Du skal tilbagelevere varen i originalemballagen. Emballagen må åbnes, men ikke ødelægges. Hvis emballagen mangler eller er ødelagt, kan det udgøre en værdiforringelse, som du hæfter for.

Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager dem. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

 

Reklamation – hvis der er noget galt med varen

Ved køb af fysiske varer finder købelovens regler anvendelse. Du har 2 års reklamationsret, hvis varen har en mangel. En mangel er fx en fabrikations- eller materialefejl, eller en forkert oplysning om varen. Derimod er almindelig slitage, eller skader du selv har påført varen, ikke en mangel.

Hvis varen har en mangel, og du reklamerer rettidigt, har du ret til i første omgang at få varen repareret eller ombyttet. Hvis det ikke kan ske, eller det ikke sker inden rimelig tid, kan du efter omstændighederne få pengene tilbage eller afslag i prisen.

Opdager du en mangel, skal du reklamere til os inden rimelig tid. Vi anbefaler, at du klager hurtigst muligt, navnlig hvis der er tale om transportskader. Reklamerer du inden 2 måneder efter, at manglen er opdaget, er det dog altid inden for rimelig tid. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige og nødvendige fragtomkostninger. Gem derfor din kvittering.

Vil du klage til os over en mangel, beder vi dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Det er ikke et krav, men det gør det nemmere for os at finde fejlen, og det minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.

Send varen forsvarligt emballeret.

 

Klagemuligheder

Kan vi ikke blive enige om, hvad du har krav på, har du følgende klagemuligheder:

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes hus: https://kpo.naevneneshus.dk.

EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: kundeservice@huberts.dk.

Standardfortrydelsesformular

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

- Til Huberts ApS, Holmbladsgade 14 st. th. 2300 København S, kundeservice@huberts.dk:

- Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)

- Bestilt den (*)/modtaget den (*)

- Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)

- Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)

- Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

- Dato

(*) Det ikke relevante udstreges

Til toppen